Saturday, July 18, 2009

Hasil Custom Album

Ada di antara pelanggan saya yang bertanyakan..
1. Boleh tgk hasil jai?
2. Cantik tak design jai? (bagi aku cantik la... bg org lain tak tahu la..)

Jadi rasanya ni lah tempatnye untuk memperlihatkan hasil kerja saya kepada pelanggan2 yang saya hormati... bagi seorang photographer; Adalah tanggungjawab untuk memberikan hasil yang terbaik kepada pelanggannya... segala idea dikerahkan untuk menghasil produk yang terbaik.. tak kira la kite dibayar mahal atau murah, pelanggan mahukan yang terbaik daripada photographer..

Kebanyakan size custom album yang saya hasilkan adalah 8x12... namun size album adalah permintaan daripada pelanggan..

Dipertontonkan kepada anda hasil kerja saya..













Jai Wedding Photography
Tel : 019 341 8935

2 comments: